فائ ءایتِ الله تُنکرونَ

زمانی که عشق تمام شد همان خداست.....
مشخصات بلاگ
آخرین نظرات
  • ۳۱ شهریور ۹۵، ۲۰:۵۶ - دل. بیقرار
    ... آهـــ
پیوندهای روزانه
يكشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۰۳ ب.ظ

ای کاش کسی حال مرا میفهمید.......

 

پر نقش تر از فرش دلم بافته ای نیست

از بس که گِره زد به گره حوصله ها را

 

کاش کسی حال  دلم می فهمید......

غیر از این بغض که در راه گلو سد شده است.........

منم و

این صَنم و

عاشقی و

باقیِ عُمر  .

نظری ،گوشه ی چَشمی

من آن عبد فقیر .......

 

با 

   پس نوشت :


 آن نفس که شد عاشق اماره نخواهد شد

آن را تویی چاره بیچاره نخواهد شد

 

 

 

 

۹۵/۰۲/۲۶

نظرات  (۷)

۱۶ تیر ۹۵ ، ۱۳:۴۰ احسان صادقی یزدان آباد
خداوندا
این پست واقعا عالی بود صداحسنت به شمای عزیز
خیلی خوب بود 
پاسخ:
سلام سپاس
خیلی زیبا بود خدا قوت
پاسخ:
سلام خواهش میکنم ممنون
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۰۰ سعید پارسا ارسنجانی
بسیار زیباست
پاسخ:
سلام تشکر
۲۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۱۲ فرزانه غلامی
زیبا بود.
لطا به وبلاگ من هم سر بزنید.
مرسی
پاسخ:
سلام چشم

یاد اهنگ فیلم وضعیف سفید افتادم ...
پاسخ:
افرین باهوش.....
زیباست
شعر زیبایی است . ممکن است شاعر آن را نیز معرفی کنید .
پاسخ:
سلام 
خواهش میکنم 
"شاعر: محمد علی بهمنی"

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی