فائ ءایتِ الله تُنکرونَ

زمانی که عشق تمام شد همان خداست.....
مشخصات بلاگ
آخرین نظرات
  • ۳۱ شهریور ۹۵، ۲۰:۵۶ - دل. بیقرار
    ... آهـــ
پیوندهای روزانه
دوشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۴۱ ب.ظ

تو این شبا .....

قدر

امشب هوای گریه دارم
امشب خدایا بی‌قرارم
از دست رفته طاقت من
تا صبح می‌خواهم ببارم
آشفته‌حال و بی‌پناهم
من روسیاهم روسیاهم
امشب دلم را زیر و رو کن
محتاج یک گوشه‌نگاهم
لا تَقْنَطُوا مِنْ رَحْمَةِ اللهِ

۹۵/۰۴/۰۷

نظرات  (۷)

۱۶ تیر ۹۵ ، ۱۳:۳۸ احسان صادقی یزدان آباد
خیلی قشنگ بود
مخصوصا عکس....آرامش میده
مرسی
پاسخ:
سلام 
سپاس 
۰۹ تیر ۹۵ ، ۱۷:۲۲ مهدی زراعتی رخشاندل
سلام علیکم
ممنون
شعر زیبایی بود
پاسخ:
سپاس
۰۸ تیر ۹۵ ، ۰۹:۰۹ شکوه شب وروز
التماس دعا
پاسخ:
محتاج دعا........................زیاد
۰۸ تیر ۹۵ ، ۰۶:۰۵ هدا قرانی
سلام زیبا هست استفاده کردیم
پاسخ:
خوشحالم استفاده کردین
ممنون و لایک ...
پاسخ:
3پاس
۰۷ تیر ۹۵ ، ۱۸:۱۷ من انقلابی ام
+++
پاسخ:
=20
لایک
پاسخ:
سپاسسسسسسسسس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی