فائ ءایتِ الله تُنکرونَ

زمانی که عشق تمام شد همان خداست.....
مشخصات بلاگ
آخرین نظرات
  • ۳۱ شهریور ۹۵، ۲۰:۵۶ - دل. بیقرار
    ... آهـــ
پیوندهای روزانه
جمعه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۲۶ ب.ظ

من عاشقت شده ام .........فقط یک گوشه نگاهی بکن




حرم یعنی کسی در شهر خود سر می کند اما

دلش در کوچه های دور مشهد مانده آواره...


دلنوشت:

والله دلم برای صحنت تگ است

امضای برات کربلایم لنگ است


۹۵/۰۳/۲۸

نظرات  (۸)

۰۵ تیر ۹۵ ، ۱۸:۲۹ فرزانه غلامی
زیبا بود

پاسخ:
خواهش میکنم
۳۰ خرداد ۹۵ ، ۰۲:۵۷ مهدی زراعتی رخشاندل
تنگ است دلم
پاسخ:
ان شاءالله روزیتون باشه
۲۹ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۱۲ محمدرضا .....
والله دلم برای صحنت تنگ است
پاسخ:
ان شاءالله روزیتون باشه
سلام
دعا ککنید آقا نیم نگاهی هم به ما بکنه
پاسخ:
ان شاءالله......
آقا جان بدجوری دلم هواتو کرده.
عاشقانت رو دعوت کن....
پاسخ:
ان شاء الله ....
۲۸ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۹ سیّد محمّد جعاوله
زیباست
گل گفتی
پاسخ:
سپاس............
۲۸ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۱۰ علی رحمانی پور
حرف دل ما رو زدی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی