فائ ءایتِ الله تُنکرونَ

زمانی که عشق تمام شد همان خداست.....
مشخصات بلاگ
آخرین نظرات
  • ۳۱ شهریور ۹۵، ۲۰:۵۶ - دل. بیقرار
    ... آهـــ
پیوندهای روزانه
سه شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۵۷ ب.ظ

دوستت دارم بی نهایت

نــهایی خـودم را بـا هر کسی پر نمیکنم ..



onh

تنــهایـی خــودم را دوسـت دارم
چـون بــوی نــجـابـت مـیدهــد

بوی عاشقی معشوقی بی مثال

کسی جایش را پر نمیکند جای خالی اش درونم سنگینی میکند

پُرم از خالی بودن....

۹۵/۰۱/۱۷

نظرات  (۱)

تنهایی من بی کران است
پاسخ:

دل از من برد و روی از من نهان کرد...

 

خیالش لطف‌های بی‌کران کرد....

 

چرا چون لاله خونین دل نباشم

که با ما نرگس او سرگران کرد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی