فائ ءایتِ الله تُنکرونَ

زمانی که عشق تمام شد همان خداست.....
مشخصات بلاگ
آخرین نظرات
  • ۳۱ شهریور ۹۵، ۲۰:۵۶ - دل. بیقرار
    ... آهـــ
پیوندهای روزانه
پنجشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۵۴ ق.ظ

هیچم.......

انقدر جذب جمال ظاهری شدم که چند سباحی فراموشت کردم 

انســــان هــــر چیــــزی را کـــه می‌بـــــیند و به نــــظر او زیبــــــــا می‌آیـــــد، 

میـــــل به کــــرنش به آن پیــــدا می‌کند و آن را محتـــــــرم می‌شــــــــمارد؛


چرا نمیبینمت گاهی از نیدنت دلم میگیرد وقتی که جلوتر میروم میگویم تو مرا نمیبینی بعد تلنگری می آید ، میفهمم که آنی مرا فراموشی نکردی آنکه غافل بود خود من بودم  و باز شکر ناچیزم را قبول میکنی حس میکنم باز هم در آغوشت جای میگیرم 

حس بزرگیت برایم کاملا ملموس است ولی گاهی نفس خودم به خودم ظلم میکند کمکم کن بدون تو هیچم................

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی