فائ ءایتِ الله تُنکرونَ

زمانی که عشق تمام شد همان خداست.....
مشخصات بلاگ
آخرین نظرات
  • ۳۱ شهریور ۹۵، ۲۰:۵۶ - دل. بیقرار
    ... آهـــ
پیوندهای روزانه
جمعه, ۷ آذر ۱۳۹۳، ۰۱:۱۶ ب.ظ

یاعلی


 

أنَا جَلیسُ مَن جَالَسنی «من همنشین کسی هستم که او بیاید و خود را با من همنشین کند»
وَ مُطیعُ مَنْ أطاعَنی «من اطاعت کسی را می‌کنم که او اطاعت مرا بکند»
وَ غافِرَ مَنِ اسْتَغْفَرنَی «و می‌بخشم کسی که از من طلب بخشش کند»
اَلشَّهرُ شَهْری «این ماه، ماه من است»
وَ الْعَبْدُ عَبْدی «این بندگان همه بندگان من هستند» وَ الرَّحْمَةُ‌ رَحْمَتی «رحمت هم اختصاص به من دارد»
فَمَنْ دَعَانی فی هذا الشَّهْرُ أجَبْتُهُ «کسی که بخواند مرا در این شهر او را اجابت می‌کنم» وَ مَنْ سَئَلَنی اَعْطَیْتُهُ «کسی که از من بخواهد به او می‌دهم»
وَ مَن اسْتَهْدانی هَدَیْتُهُ «کسی که در این ماه از من طلب هدایت کند من او را هدایتش می‌کنم...
این است آن خدای بخشنده و مهربان....برای حال بیقراری هم دعا کنیم

۹۳/۰۹/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی